be41ad56ab8e6d64574e0057.jpg 

CIMG3776.jpg 

小米要介紹一個「小可愛」給大家認識~~「熊仔鼠
熊仔鼠」名字是不是很可愛~聽說在香港很受歡迎ㄟ(在台灣稱為倉鼠!)
這傢伙看起來真的好可愛喔~~

接下來就給大家介紹一下,啥是~~「熊仔鼠」~~
熊仔鼠,外國好多都係叫Teddybear hamster,熊仔鼠個名就係咁譯返唻,最初香港有熊仔鼠既時候,係叫金毛鼠,當時既熊仔鼠唔似而家咁多款式,都係得全金色(啡)or金+白色,所以就叫佢做金毛鼠,正式少少既名係Syrian golden hamster敘利亞黃金倉鼠,學名Mesocricetus auratus

熊仔鼠係倉鼠咁多個品種入面最先被當做寵物,大約40年前外國開始多人當做寵物唻養,香港就係十多年前先開始當熊仔鼠係寵物鼠,而1930年已經有用唻做實驗

是不是長知識了勒~呵!
(大家如果樣動物要真心愛動物喔~愛要長久,千萬不要丟掉他們喔!)

對比來囉~看完可愛的熊仔鼠來看看國外發飆的小老鼠,簡稱「恰鼠」很恰的老鼠~~
超兇猛的,但是只細看他發脾氣的樣子,真的很好笑~

arrow
arrow
    全站熱搜

    paochensr 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()